تجلی دو واژه اقتدار و رأفت در فعالیت‌های پلیس
کد خبر: 4003792
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

تجلی دو واژه اقتدار و رأفت در فعالیت‌های پلیس

استاندار فارس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در برابر قانون شکنان مقتدر و با صلابت و در مقابل مردم قانون‌مدار که اکثریت جامعه را تشکیل می‌دهند، رئوف و مهربان است.

به گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 18 مهرماه در جمع نیروهای پلیس که به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا برگزار شد، گفت: همه‌گیری ویروس منحوس کرونا در جامعه باعث شد تا مردم بیش از گذشته قدر سلامت و کادر درمان را بدانند، خدا را شاکریم که کشور ما دچار ناامنی نشده است و امیدواریم همگی قدردان امنیت و حافظان نظم و امنیت در جامعه باشیم.

وی با اشاره به شرایط ناامن برخی از کشورهای منطقه، افزود: امروز اگر کشور ما در منطقه در بهترین شرایط قرار دارد، این موضوع مدیون رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی است.

استاندار فارس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون نیروی انتظامی و قرار دادن دو واژه «اقتدار» و «مهربانی» در کنار یکدیگر، افزود: نیروی انتظامی در برابر قانون شکنان مقتدر و با صلابت و در مقابل مردم قانون‌مدار که اکثریت جامعه را تشکیل می‌دهند، رئوف و مهربان است.

ایمانیه وظیفه مسئولان اجرایی استان را آموزش به مردم و ایجاد فرصت برای قانونمند کردن افراد در جامعه عنوان و هفته ناجا به کارکنان نیروی انتظامی تبریک و از زحمات آنان قدردانی کرد.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم، با اهدا لوح تقدیر از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، اعضای وابسته ناجا و فرماندهان و کارکنان برتر در زمینه‌های مختلف تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha