مرزهای آذربایجان غربی بازگشایی شد
کد خبر: 4003163
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

مرزهای آذربایجان غربی بازگشایی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مرزهای این استان از صبح امروز، برای عبور و مرور مسافران بازگشایی و روند تردد در آنها برقرار شده است.

مرزهای آذربایجان غربی بازگشایی شدندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، امروز، ۱۶ مهرماه در حاشیه بازدید از مرزهای استان در جمع با خبرنگاران اظهار کرد: مرزهای این استان از صبح امروز، برای عبور و مرور مسافران بازگشایی و روند تردد در آنها برقرار شده است.

وی افزود: با بررسی ابعاد مختلف اقدامات برای تردد مرزی، همه نهادهای مسئول از جمله گمرک، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و حتی دانشگاه علوم پزشکی برای جلوگیری از بروز مشکل در مرزها به طور کامل و با آمادگی بسیار خوب مستقر هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: طبق تصمیم اتخاذ شده، افرادی که قصد ورود و خروج از مرزهای آذربایجان غربی را دارند باید ضمن واکسینه شدن، تست پی سی آر منفی نیز به همراه داشته باشند. با توجه به اینکه این استان همچنان وضعیت نارنجی و قرمز دارد و احتمال بروز موارد جدید ویروس در آن سوی مرزها نیز دور از انتظار نیست، شهروندان ایرانی و مسافرانی که قصد ورود به کشور دارند با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند تا زمینه شیوع بیشتر کرونا فراهم نشود.

مصطفوی تصریح کرد: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا و با دستور استاندار آذربایجان غربی مرزهای بازرگان ماکو، رازی خوی و سرو ارومیه در مرز ترکیه، صنم بلاغی پلدشت در مرز نخجوان و در مرز عراق بازگشایی شده و مرز تمرچین به علت برگزاری انتخابات سراسری عراق، از شنبه شب تا صبح دوشنبه بسته است.

 

انتهای پیام
captcha