برگزاری دوره‌های قرآن‌آموزی ویژه نوجوانان البرزی
کد خبر: 4002604
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

برگزاری دوره‌های قرآن‌آموزی ویژه نوجوانان البرزی

مسئول ستاد کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد البرز گفت: همزمان با شروع فصل پاییز، برگزاری دوره‌های قرآن‌آموزی ویژه نوجوانان و جوانان البرزی، در مساجد استان آغاز شده است.

برگزاری دوره‌های قرآن‌آموزی ویژه نوجوانان البرزی

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مسئول ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: همزمان با شروع فصل پاییز، برگزاری دوره‌های قرآن‌آموزی ویژه نوجوانان و جوانان البرزی، در مساجد استان آغاز شده است.

وی بیان کرد: این دوره‌ها با حضور مربیان برتر استان و در رشته‌های مختلف روخوانی، روان‌خوانی و حفظ با رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل شیوع بیماری کرونا درحال برگزاری است.

این مسئول بیان کرد: برپایی فعالیت‌های اجتماعی، کلاس‌های قرآن و عترت، هنری، ورزش و سلامت از مهمترین محور برنامه‌های ستاد کانون‌های مساجد البرز در سومین رویداد ملی «فهما» است.

شکری در پایان با بیان اینکه قرآن کامل‌ترین کتاب آسمانی است که برای راهنمایی و هدایت بشری از سوی پروردگار متعال فرستاده شده و یادگیری و قرائت آن می‌تواند تاثیر بسزایی در  زندگی انسان داشته باشد، افزود: خوشبختانه رویداد فهما در برگزاری برنامه‌های قرآنی تاکنون پیشتاز بوده و توانسته قشر زیادی از نوجوانان و جوانان را به قرآن‌آموزی علاقمند کند.

انتهای پیام
captcha