وحدت و یکپارچگی در منطقه شمال غرب کشور حفظ شود
کد خبر: 4002283
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

وحدت و یکپارچگی در منطقه شمال غرب کشور حفظ شود

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس، گفت: بایستی وحدت و یکپارچگی در منطقه شمال غرب کشور حفظ شود و همسایگان ایران نباید با وارد کردن رژیم صهیونیستی به کشور، روابط را دچار اختلال کنند.

رضازاده// وحدت و یکپارچیگی در منطقه شمال غرب کشور حفظ شودحجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: بایستی وحدت و یکپارچگی در منطقه شمال غرب کشور حفظ شود و همسایگان ایران نباید با وارد کردن رژیم صهیونیستی به کشور، روابط را دچار اختلال کنند.

وی بیان کرد: همسایگان ایران بایستی بدانند که رژیم صهیونیستی سر منشأ اختلاف افکنی‌ها بوده و تنها هدفی که دارند بر هم زدن روابط ایران با کشورهای همسایه است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس، گفت:  مردم آذربایجان دوستان و برادران ما هستند که همواره در طول تاریخ در بحران‌ها کنار هم ایستاده‌اند.

موسوی افزود: به رژیم صهیونیستی تذکر می‌دهیم که ریشه این رژیم را نیز همانند داعش  برکنده و حیات وجودی عنصرهایی که عامل اختلاف و ناآرامی در منطقه باشند، را خواهیم خشکاند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی همیشه وحدت و همدلی را اولویت خود در تمامی برنامه‌ها قرار داده و در این زمینه نیز کشورهای همسایه نیز بایستی به این مهم پای‌بند باشند.

انتهای پیام
captcha