مشارکت 400 هیئت مذهبی البرز در ویژه‌برنامه‌‌های دهه آخر ماه صفر
کد خبر: 4001726
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

مشارکت 400 هیئت مذهبی البرز در ویژه‌برنامه‌‌های دهه آخر ماه صفر

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از مشارکت 400 هیئت مذهبی این استان در ویژه‌برنامه‌های دهه آخر ماه صفر خبر داد و گفت: این هیئت‌های مذهبی اکثر برنامه‌های خود را در سه شب آخر ماه صفر اجرایی خواهند کرد.

مشارکت 400 هیئت مذهبی البرز در ویژه برنامه‌‌های دهه آخر ماه صفر

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها با مجوز ستاد مقابله با کرونای استان برگزار خواهد شد، افزود: 400 هئیت مذهبی برای برگزاری این مراسم اعلام آمادگی کرده‌اند و اکثر برنامه‌هایشان را در سه شب آخر ماه صفر اجرایی می‌کنند.

این مسئول با تأکید بر اینکه همه برنامه‌های دهه پایانی صفر باید متناسب با نیاز استان برگزار شود، بیان کرد: سخنرانی و مدیحه‌سرایی، قرائت دعای توسل و دعای ندبه از برنامه‌های اجرایی در دهه پایانی صفر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز برگزاری محافل قرآنی با مشارکت هیئت‌های مذهبی و برگزاری مراسم عزاداری در اماکن و بقاع متبرکه را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام برشمرد و گفت: عزاداران البرزی باید برای حضور در این مراسم‌ به‌منظور حفظ سلامتی خود و دیگران ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی را نیز رعایت کنند.

انتهای پیام
captcha