مشارکت 220 هیئت مذهبی کردستان در ویژه برنامه‌‌های دهه آخر ماه صفر
کد خبر: 4001539
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

مشارکت 220 هیئت مذهبی کردستان در ویژه برنامه‌‌های دهه آخر ماه صفر

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان از مشارکت ۲۲۰ هیئت مذهبی کردستان در ویژه برنامه‌های دهه آخر ماه صفر خبر داد و گفت: این هیئت‌های مذهبی برنامه‌های خود را در سه شب آخر ماه سفر اجرایی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با حضور ارگان‌های ذیربط افزود: ویژه برنامه‌های دهه آخر ماه صفر با مجوز ستاد مقابله با کرونای استان کردستان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان از مشارکت ۲۲۰ هیئت مذهبی کردستان در ویژه برنامه‌های دهه آخر ماه صفرالمظفر خبر داد و گفت: این هیئت‌های مذهبی برنامه‌های خود را در سه شب آخر ماه صفر اجرایی خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه همه برنامه‌های دهه پایانی صفر در استان باید متناسب با نیاز استان کردستان برگزار شود، بیان کرد: در این راستا هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی در سراسر استان آمادگی خود را برای اجرای برنامه‌های مذهبی اعلام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رستمی اجرای برنامه سخنرانی و مدیجه‌سرای، قرائت دعای توسل و دعای ندبه از برنامه‌های اجرایی در دهه پایانی صفر ذکر و اظهار کرد: برگزاری محافل قرآنی با مشارکت هیئات مذهبی و برگزاری مراسم عزاداری در اماکن و بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام بوده است.

وی در پایان یادآور شد: عزاداران کردستانی باید برای حضور در این مراسمات مذهبی به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی را نیز رعایت کنند.

انتهای پیام
captcha