برگزاری دوره‌های پاییزی خانه قرآنی روستای خیارک
کد خبر: 4001509
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

برگزاری دوره‌های پاییزی خانه قرآنی روستای خیارک

مسئول خانه قرآنی یاسین روستای خیارک، گفت: با آغاز فصل پاییز دوره‌های متنوع قرآن در این روستای منتخب قرآنی برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های پاییزی خانه قرآنی روستای خیارکبهزاد زارع، مسئول خانه قرآنی یاسین روستای خیارک استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: با آغاز فصل پاییز دوره‌های متنوع قرآن در این روستای منتخب قرآنی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: فصل آموزشی پاییز ۱۴۰۰، برای رده‌های سنی نونهال، کودک، نوجوان و جوان دوره‌های متنوعی را برنامه‌ریزی کرده است که از این دوره‌ها می‌توان به ۱۰ دوره حفظ کودک و نوجوان، ۱۶ دوره حفظ قرآن و نهج‌البلاغه برای رده سنی جوان، ۲۲ دوره قرائت قرآن کریم و ۹ دوره معارف قرآن و عترت اشاره کرد.

زارع اظهار کرد: شروع کلاس به شرط رسیدن به حد نصاب، از طریق تشکیل گروه کلاس در پیام‌رسان‌های داخلی است، بنابراین لازم است همه شرکت‌کنندگان با همان شماره که برای ثبت نام اعلام کرده‌اند، شرکت کنند.

مسئول خانه قرآنی یاسین روستای خیارک، تصریح کرد: این طرح از سال ۹۵ در این خانه قرآنی با هدف برگزاری دوره‌های ویژه قرائت قرآن کریم و ارتقای کمی و کیفی قرائت قرآن در قرآن‌آموزان و نخبگان قرآنی آغاز شده است و نخبگان قرآنی را در سطح استانی و کشوری برای حضور در مسابقات آماده کرده و سطح کیفی قرائت قرآن کریم را در فراگیران با برگزاری دوره‌های آموزشی خاص و ویژه قرائت تقویت کرده و افزایش می‌دهد.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان میتوان با شماره تلفن ۰۹۳۳۵۱۳۳۳۵۰ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام
captcha