موشن‌گرافیک «شهید دهقانی‌نیا» در اردبیل رونمایی شد
کد خبر: 4000775
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

موشن‌گرافیک «شهید دهقانی‌نیا» در اردبیل رونمایی شد

معاون فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل، گفت: موشن‌گرافیک شهید مدافع حرم، هاشم دهقانی‌نیا در اردبیل رونمایی شد.

رضازاده// موشن‌گرافیک «شهید دهقانی‌نیا» در اردبیل رونمایی شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین مظفری، معاون فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل، ششم مهرماه، در مراسم رونمایی موشن‌گرافیک شهید مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا در اردبیل، اظهار کرد: رونمایی از موشن گرافیک شهید مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا، به همت معاونت فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل محقق شد.

وی بیان کرد: این موشن‌گرافیک شامل مروری بر زندگی، ورود به سپاه، حضور در شمال‌غرب کشور، حضور در عراق، سوریه و مبارزه با داعش، نحوه شهادت و تشییع باشکوه این شهید مدافع حرم است.

مظفری تصریح کرد: تلاش می‌شود تا با تولید محتواهای مربوط به شهدای استان و به‌خصوص شهدای مدافع حرم، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و دانشجو منتقل شود.

معاون فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل، بیان کرد: شهید مدافع حرم، هاشم دهقانی‌نیا به خاطر مبارزه پهلوانانه و ایثار و رشادت در میدان مقابله با مزدوران تکفیری و دفاع جانانه از حرم حضرت زینب(س) به شهید غیرت لقب گرفت.

گفتنی است؛ شهید مدافع حرم، هاشم دهقانی‌نیا، در ۶ خرداد سال ۱۳۶۷ در خانواده‌ای مذهبی و حسینی در استان اردبیل چشم به جهان گشود و در سال ۱۳۹۴ پس از زیارت عتبات عالیات، برای مقابله با داعش و حضور در جبهه سوریه داوطلب شد.

انتهای پیام
captcha