40 عنوان کتاب مکتوب و صوتی دفاع مقدس در اردبیل رونمایی شد
کد خبر: 3999131
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

40 عنوان کتاب مکتوب و صوتی دفاع مقدس در اردبیل رونمایی شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، گفت: در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس، 40 عنوان کتاب مکتوب و صوتی دفاع مقدس در اردبیل رونمایی شد.

رضازاده// 40 عنوان کتاب مکتوب و صوتی دفاع مقدس در اردبیل رونمایی شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، 30 شهریورماه، در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اردبیل، اظهار کرد: در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس، 40 عنوان کتاب مکتوب و صوتی دفاع مقدس در اردبیل رونمایی شد.
 
واحد تصریح کرد: کتاب‌های رونمایی شده حاصل برگزاری میزگردهای تخصصی با حضور فرماندهان و رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس است.
 
وی بیان کرد: برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل مهیا شده و با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف‌سازی کنیم.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان اردبیل، جزو اولویت‌های اساسی بوده و در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.
 
واحد تصریح کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، دو یادمان در جعفرآباد و اصلاندوز و یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی رونمایی خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: به مناسبت ایام دفاع مقدس، در 300 عنوان مدخل کار از چهار سال پیش در این حوزه شروع و در حال حاضر 90 درصد کار تدوین دایرةالمعارف به انجام رسیده است.
انتهای پیام
captcha