مهرواره اوج؛ پاسخی جهادی به فرمان رهبر برای خدمت به محرومان + فیلم
کد خبر: 4000254
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
آیت‌الله بوشهری بیان کرد:

مهرواره اوج؛ پاسخی جهادی به فرمان رهبر برای خدمت به محرومان + فیلم

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به طرح مهرواره اوج گفت: طرح مهرواره اوج، پاسخی جهادی به فرمان مقام معظم رهبری برای اوج‌گیری خدمت به محرومان است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به طرح مهرواره اوج آن را پاسخی جهادی به فرمان مقام معظم رهبری برای اوج‌گیری خدمت به محرومان برشمرد و گفت: یکی از مهمترین آموزه‌ها و فضائل اخلاقی اسلامی مواسات و رفع چالش‌های مختلف زندگی دیگران به‌ویژه در حوزه معیشت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان حدیثی از امام علی(ع) که می‌فرماید «زیباترین نیکی انسان همدردی و تلاش در عرصه رفع گرفتاری برادران خود است» و همچنین حدیثی از امام صادق(ع) که می‌فرماید «با کمک به برادرانتان و رفع چالش زندگی آنها به خدا تقرب پیدا کنید»، افزود: مواسات، همدردی و خدمت به دیگران به‌ویژه در شرایطی که چالش اقتصادی و گرفتاری‌های معیشتی گسترده شده، زیباترین شکل خدمت به دیگران است.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: تجلی نیکوکاری انسان در آخرت، عنایت، نیکی و احسان خداوند است و انسانی می‌تواند در آخرت متوقع احسان خداوند باشد که در این دنیا دست دیگران را گرفته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: طرح مهرواره اوج پاسخی جهادی و ولایی به فرمان مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته) برای اوج‌گیری خدمت به محرومان است.

وی در پایان گفت: از همه مراکز فرهنگی به‌ویژه مساجد و روحانیت معزز و تلاشگران عرصه خدمت به فرهنگ دینی تقاضا می‌کنم با تلاشی جهادی در این طرح شرکت کنند و با بررسی و شناسایی حوزه‌های مختلف نیازمندی همه نقاط محروم استان بوشهر به رفع نیاز نیازمندان تلاش کنند که این راهی برای نجات و کمال انسان است؛ چرا که نیکوکاری طریق نور اوج کمال انسانی است.

انتهای پیام
captcha