ایران امنیت امروز خود را مرهون پیروزی بزرگ در دفاع مقدس است
کد خبر: 4000245
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
وزیر کشور:

ایران امنیت امروز خود را مرهون پیروزی بزرگ در دفاع مقدس است

وزیر کشور با اشاره به هفته دفاع مقدس و جنگ نابرابر رژیم بعثی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: در جنگ نابرابری که علیه ایران رقم خورد، با همت ملت شرایطی ایجاد شد که کشور همچنان امنیت امروز خود را مرهون این پیروزی بزرگ در دفاع مقدس می‌داند.

احمد وحیدی، وزیر کشور به منظور شرکت در آئین تودیع و معارفه استاندار بوشهر، شامگاه سوم مهرماه در دیدار آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، عبدالکریم گراوند، استاندار سابق بوشهر و احمد محمدی‌زاده، استاندار جدید بوشهر، گفت: شهدا رفتند تا این مفاهیم ارزشمند را بیاموزند و پیروزی‌‎های درخشانی که یکی پس از دیگری رقم خورد نیز در سایه همین مفاهیم ارزشمند محقق شده است.

وی ادامه داد: در جنگ نابرابر علیه ایران که با همراهی کشورهای مختلفی رقم خورد با همت ملت شرایطی ایجاد شد که ایران همچنان امنیت امروز خود را مرهون این پیروزی بزرگ در دفاع مقدس می‌داند. در هفته دفاع‌مقدس باید این مفاهیم را تکرار و بازخوانی کنیم.

وزیر کشور تصریح کرد: ایران اسلامی همواره در مسیر حق است و بدون شک به حول قوه الهی همچنان پیروزی با این نظام خواهد بود و نمونه‏‌های متنوعی نیز برای این مهم وجود دارد. یکی از این صحنه‌‏ها حماسه‌آفرینی جوان ۱۵ ساله علی لندی است که با سپردن خود به آب و آتش جان ۲ بانوی گرفتار در آتش را نجات می‌‏دهد و این شجاعت، حماسه، فداکاری، فهم عمیق، سرعت تصمیم گیری خود زایده انقلاب‌اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وحیدی بیان کرد: با این رویدادها خدا نشان می‏‌دهد که گوهرهای نابی در این خاک مقدس نهفته است و یک روز با شهادت شهید حججی و یک روز با شهادت سردار سلیمانی برای ایران اسلامی عزت می‌‎آفریند.

وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت‌‏های خود اظهار کرد: هر جا که روحانیت معزز حضور دارند شمع جمع و محفل بشریت هستند که استان بوشهر نیز از این دست انسان‏‌ها شمار قابل توجهی را در خود جای داده است. با وجود چنین روحانیتی، بوشهر استانی مملو از حماسه، دفاع و بزرگی است و این استان سمبلی از ایستادگی و دفاع مقدس است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha