مسابقه کتاب‌خوانی «سرداران نوجوان» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3999613
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

مسابقه کتاب‌خوانی «سرداران نوجوان» در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، مسابقه کتاب‌خوانی «سرداران نوجوان» از کتاب زندگی پژوهشی ۳۳ شهید سیزده ساله استان اردبیل، برگزار می‌شود.

رضازاده// مسابقه کتاب‌خوانی «سرداران نوجوان» در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، یکم مهرماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس، مسابقه کتاب‌خوانی «سرداران نوجوان» از کتاب زندگی پژوهشی ۳۳ شهید سیزده ساله استان اردبیل، برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت در این مسابقه از طریق سامانه پیامکی 10008940451 مجاز بوده و علاقه‌مندان با ارسال پیامک به این شماره می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، ادامه داد: برگزاری این مسابقه از 31 شهریور آغاز و تا 10 مهر ماه ادامه دارد که شرکت‌کنندگان برای دریافت کتاب و سئوالات مسابقه می‌توانند به سایت اینترنتی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و یا به کانال فرهنگ‌بانان مساجد در پیام‌رسان گپ به نشانی https://gap.im/fahma.ardabil مراجعه کنند.

سقاء اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقه ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی اجرا می‌شود که این مسابقه به صورت استانی اجرا و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha