برنامه‌های دفاع مقدس اردبیل با محوریت مکتب شهید سلیمانی برگزار می‌شود
کد خبر: 3998792
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱

برنامه‌های دفاع مقدس اردبیل با محوریت مکتب شهید سلیمانی برگزار می‌شود

مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) اردبیل، گفت: برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اردبیل با محوریت تبیین مکتب و شخصیت شهید سلیمانی و به یاد سردار دل‌ها برگزار می‌شود.

رضازاده// برنامه‌های دفاع مقدس اردبیل با محوریت مکتب شهید سلیمانی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، مرتضی هاتفی‌پور،‌ مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) اردبیل، 29 شهریورماه، در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اردبیل، اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اردبیل با محوریت تبیین مکتب و شخصیت شهید سلیمانی و به یاد سردار دل‌ها برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی امری فراموش‌نشدنی است و بایستی از این شخصیت وارسته به عنوان الگوی ماندگار برای جوانان و نسل امروزی نام برده شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) اردبیل، ادامه داد: حاج قاسم یک الگوی ماندگار برای نوجوانان و جوانان نسل امروز است که توانست آنان را با جوانمردی آشناتر کند.

وی بیان کرد: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه‌های متنوعی در اردبیل برگزار می‌شود که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

هاتفی‌پور بیان کرد: اجرای برنامه‌های با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شده که با حضور نوجوانان و جوانان انقلابی برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) اردبیل، افزود: از برنامه‌هایی که مناسبت ایام دفاع مقدس در نظر گرفته شده می‌توان به برنامه‌های اوقات فراغت تابستان، برنامه‌های گرامی‌داشت شهدا، یادواره‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha