اعلام اسامی راه‌یافتگان به مسابقات کشوری قرآن اوقاف در البرز
کد خبر: 3998760
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

اعلام اسامی راه‌یافتگان به مسابقات کشوری قرآن اوقاف در البرز

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این استان را اعلام کرد.

علام اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف در البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در استان، اظهار کرد: این مسابقات ۲۵ شهریورماه ویژه بانوان و ۲۶ شهریورماه ویژه آقایان در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) کرج برگزار شد.

وی افزود: در مجموع ۱۱۸ نفر(۶۱ آقا و ۵۷ خانم) در مرحله استانی این مسابقات شرکت کردند که نفرات اول هر رشته به مرحله کشوری راه یافتند.

این مسئول بیان کرد: در بخش قرائت ترتیل ویژه آقایان، حسین عزیزی(نفر اول) و محمد تقوایی(نفر دوم) توانستند به مرحله کشوری مسابقات برسند.

اشرفی گفت: در بخش حفظ پنج جزء خانم‌ها آزیتا بختی، الهام کیائی و سمیرا کریمی به ترتیب رتبه‌های برتر را کسب کردند. در بخش حفظ 10 جزء نیز مرضیه پورمنگانی، فرزانه جعفری و زینب محرابی‌کیا به مرحله کشوری راه یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز تصریح کرد: در بخش حفظ 20 جزء خانم‌ها زهرا برومند، معصومه محمدی فیاضی، مریم عسگری و در بخش حفظ کل خانم‌ها لیلا خزائی، سیده‌زهرا میزکی و مهدیه قزلباش رتبه‌های برتر را کسب کردند.

وی گفت: همچنین در بخش قرائت ترتیل اکرم عباسی، بتول انصاری و معصومه بلندی و در بخش قرائت تحقیق غزاله سهیلی‌زاده، فاطمه دربندی و رضوان نوروزپور جواز رفتن به مرحله کشوری چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha