روند افزایش بستری بیماران کرونا در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3995817
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

روند افزایش بستری بیماران کرونا در آذربایجان‌شرقی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از بستری بودن تعداد یک هزار و ۹۴۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: ثبت این تعداد بیمار یک رکورد از زمان شیوع کرونا در استان محسوب می‌شود.

روند افزایش بستری بیماران کرونا در آذربایجان‌شرقیروزبه رجایی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از  آذربایجان‌شرقی، از بستری بودن تعداد یک هزار و 948 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: ثبت این تعداد بیمار یک رکورد از زمان شیوع کرونا در استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه‌ در یک‌ ماه گذشته تعداد موارد جدید بستری‌ کرونایی در آذربایجان شرقی بالای ۳۰۰ نفر گزارش شده است، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۵۶ مورد بستری جدید در بیمارستان‌های استان به ثبت رسیده است.

رجایی، ادامه داد: اکنون ۳۵۲ نفر معادل ۱۸ درصد از مجموع بیماران کرونایی استان نیز در بخش‌های ویژه بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، افزود: آمار ثبت شده نشانگر افزایش موارد بستری و مراجعه سرپایی است اما در چهار روز گذشته این روند افزایشی اندکی کندتر شده است.

وی در خصوص روند درمان بیماران کرونایی نیز اظهار کرد: فعلاً مشکل خاصی در بیمارستان‌های آذربایجان‌شرقی وجود نداشته و تعداد تخت‌های غیر کرونایی در حال تبدیل به تخت‌های بیماران کرونایی است.

انتهای پیام
captcha