600 بسته تحصیلی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت لرستان اهدا می‌شود
کد خبر: 3995542
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
‌‌در قالب طرح «مهر تحصیلی»؛

600 بسته تحصیلی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت لرستان اهدا می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان از توزیع 600 بسته تحصیلی از محل درآمد موقوفات مرتبط با کمک به دانش‌آموزان بی‌‎بضاعت در قالب طرح «مهر تحصیلی» بین دانش‌آموزان نیازمند استان خبر داد.

600 پک تحصیلی بین دانش‎آموزان بی‎بضاعت لرستان توزیع می‎شودحجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از اجرای طرح «مهر تحصیلی» خبر داد و گفت: طرح مهر تحصیلی همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و کم‌بضاعت اجرا می‌شود.

وی افزود: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در نظر دارد صبح شنبه، 20 شهریورماه در قالب طرح مهر تحصیلی طی مراسمی که در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم‎آباد برگزار خواهد شد، 600 بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‎بضاعت استان لرستان توزیع کند.

عباس‌زاده با بیان اینکه این بسته‌های تحصیلی شامل کیف و لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان است، ادامه داد: ارزش ریالی هر بسته تحصیلی چهار میلیون ریال است که از محل درآمد موقوفات مرتبط با کمک به دانش‌آموزان بی‌‎بضاعت تهیه شده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در پایان با اشاره به سهمیه وقف این استان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 20 وقف جدید در استان لرستان به ثبت رسیده که اکثر آنها با نیت مسجد هستند و تعدادی هم وقف جدید داریم که در هفته وقف که اواخر ماه صفر است، در سامانه ثبت خواهند شد.

انتهای پیام
captcha