راهیابی 31 همدانی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 3995442
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳

راهیابی 31 همدانی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم، گفت: 31 نفر در این مسابقات حائز رتبه شده و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

راهیابی 31 همدانی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن اوقافمجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان از پایان برگزاری چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در مرحله استانی خبر داد و گفت: این مسابقات روز جمعه، 12 شهریورماه در محل آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری برگزار شد.

وی یادآور شد: در این مسابقات 310 نفر به رقابت پرداختند که 10 داور آن را داوری کرده و سه نفر از این داوران از داوران بین‌المللی بودند.

جمالی ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل، اذان و دعاخوانی برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه 31 نفر از این متسابقین به مرحله نیمه نهایی راه یافته‌اند که پس از یک ماه مسابقات آن‌ها برگزار و در نهایت تقریباً 15 نفر در هشت رشته ذکر شده به مرحله مسابقات سراسری راه خواهند یافت.

وی تأکید کرد: مرحله نیمه نهایی مسابقات از طریق مرکز اجرا می‌شود و راه‌یافتگان به مسابقات سراسری از سوی سازمان اوقاف در تهران انتخاب خواهند شد.

جمالی اظهار کرد: در این مسابقات در رشته حفظ پنج جزء آقای اوسطی و خانم روغنی، در رشته حفظ 10 جزء آقای قیاسوند و خانم شیرزادی، در رشته حفظ 20 جزء آقای روزبهانی و خانم شاه‌حسینی، در رشته حفظ کل آقای میرزاخان‌پور و خانم بیاتی، در رشته قرائت آقای صدفی و خانم رضایی تبار، در رشته ترتیل آقای شمخانی و خانم غفاری و در رشته اذان نیز آقای مولایی حائز رتبه اول شدند.

وی بیان کرد: در رشته دعاخوانی نیز نفرات اول تا سوم برگزیده توسط تهران انتخاب می‌شود، مسابقات مرحله شهرستانی با حضور 320 شرکت‌کننده از 18 تیر آغاز و تا 14 مرداد برگزار شده بود.

انتهای پیام
captcha