توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی در البرز
کد خبر: 3995026
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی در البرز

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه البرز از اجرای رزمایش کمک‌ مؤمنانه با توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی خبر داد و گفت: بسته‌های معیشتی از محل نیات واقفان خیراندیش، بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان تأمین شده است.

توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی در البرز

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با توجه به فراگیری بیماری کرونا در سراسر کشور و تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به اقشار آسیب‌پذیر، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان البرز نیز، همراه با دیگر دستگاه‌ها خدماتی را ارائه داده است.

وی بیان کرد: بر این اساس از ابتدای محرم تاکنون با احتساب بسته‌هایی که امروز در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) مهرشهر کرج تهیه شده هشت هزار و ۱۲۰ بسته معیشتی مهیا و آماده توزیع است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: در رزمایش کمک‌های مؤمنانه که به‌صورت متمرکز فردا در کل کشور برگزار می‌شود، استان البرز سهیم است و نسبت به تکلیف و وظیفه‌ای که برای توزیع بسته‌های معیشتی داشته اقدام لازم را انجام داده است.

این مسئول اظهار کرد: براین اساس در رزمایش کمک‌های مؤمنانه همزمان با سراسر کشور ۱۱۰ هزار بسته معیشتی بین افراد کم برخوردار در سطح استان البرز توزیع می‌شود.

مسعودی توضیح داد: محل تأمین بسته‌های معیشتی از محل نیات واقفین خیراندیش، بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان سطح استان البرز بوده که با کمک مردم این اقدامات فراهم شده و بسته‌های معیشتی در خور شأن نیازمندان به آنان اهدا می‌شود.

مسعودی با بیان اینکه قیمت تقریبی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است، متذکر شد: امیدواریم این اقدامات مورد قبول خداوند قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha