فعالیت بیش از ۲۰ هزار طلبه جهادی در میدان مقابله با کرونا
کد خبر: 3994954
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

فعالیت بیش از ۲۰ هزار طلبه جهادی در میدان مقابله با کرونا

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌ گفت: ۲۰ هزار و ۵۰۰ طلبه کشور در عرصه مقابله با کرونا در فعالیت‌های جهادی حضور دارند.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه کردستان، حجت‌الاسلام بهمن وحدتی آراسته، مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌ها اجتماعی دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه امروز، 13 شهریورماه در بازدید از پایگاه‌های جهادی فعال مقابله با کرونا کردستان اظهار کرد: طلاب جهادی با لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در میدان خدمت‌رسانی به مردم حضور فعال دارند.

وی از راه‌اندازی ستاد حوزوی بحران با استفاده از ظرفیت‌های طلاب بسیجی برای خدمات‌رسانی در بحران‌ها خبرداد و گفت: این ستاد در سال‌های اخیر خدمات بسیاری به هم وطنان در قالب کمک های جهادی و انسان دوستانه داشته است و بی‌شک این خدمات همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌های حوزه‌های علمیه بیان کرد: بر این اساس با توجه به شرایط حاد کرونایی کشور و خستگی کادر درمان پایگاه‌های فعال جهادی مقابله با کرونا به همت این ستاد و طلاب و روحانیون راه‌اندازی شد.

وی به خدمات ارائه شده طلاب و روحانیون در این پایگاه‌ها اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۲۰ هزار و ۵۰۰ طلبه کشور در عرصه مقابله با کرونا در کارهای جهادی حضور فعالانه دارند.

حجت‌الاسلام وحدتی آراسته ادامه داد: طلاب کردستان با وجود بسیاری از نارسایی‌ها در حال حاضر ۲۴ پایگاه فعال در زمینه مقابله با کرونا در سطح استان ایجاد کرده‌اند که شاهد تأثیرات مثبت این مراکز هستیم.

وی در ادامه به برنامه‌های آتی ستاد حوزوی بحران اشاره کرد و گفت: این ستاد برنامه‌های مدونی در زمینه‌های اجتماعی و ناهنجاری‌هایی همانند طلاق، اعتیاد، بیکاری و... برای اجرا در سطح جامعه دارد.

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌های حوزه‌های علمیه با اشاره به مشارکت طلاب جهادی در اجرای طرح شهید سلیمانی، یادآور شد: طلاب سنندج با وجود بسیاری از نارسایی‌ها در حال حاضر ۲۴ پایگاه فعال در زمینه مقابله با کرونا در سطح استان ایجاد کرده‌اند که شاهد تأثیرات مثبت این مراکز هستیم.

انتهای پیام
captcha