ظرفیت‌های تهران برای ایجاد آرامستان‌های جدید بررسی شود
کد خبر: 3994191
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
شربیانی:

ظرفیت‌های تهران برای ایجاد آرامستان‌های جدید بررسی شود

عضو هیئت‌ رئیسه شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت بررسی ظرفیت‌های تهران برای ایجاد آرامستان‌های جدید تأکید کرد.

انتخاب هیئت‌رئیسه کمیسیون‌های شهرسازی و برنامه و بودجه شورای شهر تهرانبه گزارش ایکنا، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران امروز، 9 شهریورماه از برگزاری جلسه انتخابات کمیسیون‎ شهرسازی و معماری و برنامه و بودجه این شورا در هشتمین جلسه شوای اسلامی شهر تهران خبر داد.

نادعلی طی سخنانی در این زمینه بیان کرد: کمیسیون شهرسازی و معماری با ریاست مهدی عباسی و نیابت ریاست و مخبری جعفر شربیانی تشکیل شد.

وی ادامه داد: مسئولیت کمیته شهرسازی و کمیسیون باغات به عهده جعفر شربیانی گذاشته شد و مسئولیت دو کمیته معماری و طرح‎های شهری و کمیته بافت فرسوده و تاریخی به عهده مهدی عباسی گذاشته شد.

وی با بیان اینکه همچنین، مهدی چمران نیز در این کمیسیون حضور دارد، از برگزاری جلسه انتخابات هیئت‌رئیسه کمیسیون‎ برنامه و بودجه شورای شهر تهران نیز خبر داد و گفت: کمیسیون برنامه و بودجه به اتفاق آرا و با پنج رأی کامل به ریاست محمد آخوندی تشکیل شد.

نادعلی در پایان تصریح کرد: نیابت ریاست این کمیسیون نیز به عهده ناصر امانی بوده و میثم مظفر به عنوان مخبر این کمیسیون انتخاب شد.

بررسی ظرفیت‌های تهران برای ایجاد آرامستان‌های جدید

همچنین، جعفر بندی شربیانی، عضو هیئت‌ رئیسه شورای اسلامی شهر تهران نیز طی سخنانی در این جلسه و پس از ارائه گزارش از سوی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: موضوعی که باید به آن اشاره کرد، بحث آرامستان‌های شهر تهران است. در گزارشی که ارائه شد، بیان شد که ظرفیت بهشت زهرا(س) مجدداً در حال پر شدن است و باید فکری برای این موضوع کرد.

شربیانی تصریح کرد: در مورد گسترش فازهای بعدی بهشت زهرا(س) نباید اصرار کنیم که تنها راه‌حلمان بزرگ کردن مساحت بهشت زهرا(س) باشد و باید ظرفیت‌های دیگر تهران را در نظر بگیریم و ببینیم که آیا واقعا این امکان وجود دارد که در چند منطقه شهر تهران و یا مناطق دیگری جز بهشت زهرا(س) می‌توان آرامستان‌های دیگری به وجود آورد و  فایده و ضررهای این موضوع را بررسی کنیم.

انتهای پیام
captcha