اجرای فاز سوم طرح «شهید سلیمانی» در روستاهای آسارا
کد خبر: 3993997
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

اجرای فاز سوم طرح «شهید سلیمانی» در روستاهای آسارا

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز از اجرای فاز سوم طرح شهید سلیمانی در روستاهای آسارا خبر داد و گفت: با اجرای این طرح بیش از یک هزار پایگاه بسیج استان به پایگاه سلامت تبدیل شده‌اند.

اجرای فاز سوم طرح «شهید سلیمانی» در روستاهای آسارا

به گزارش ایکنا از البرز، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، هشتم شهریورماه در جریان بازدید از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای خوزنکلا از توابع بخش آسارا سپاه امام محمدباقر(ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور اجرای فاز سوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در پیک پنجم کرونا در روستای خوزنکلا از توابع بخش آسارا کرج، شاهد تلاش بسیجیان در این پایگاه که تبدیل به پایگاه سلامت شد، هستیم.

وی بیان کرد: در فاز سوم طرح شهید سلیمانی بیش از یک هزار پایگاه بسیج استان البرز به پایگاه سلامت تبدیل شده که وظیفه این پایگاه‌ها که به‌صورت قرارگاه‌های محلی اداره می‌شوند، خدمت‌رسانی به افرادی است که به نوعی درگیر این ویروس منحوس شده‌اند.

این مسئول با اشاره به اقدامات سازمان‌دهی شده بسیجیان در روستای خوزنکلا آسارا، بیان کرد: برای خدمت‌رسانی بیشتر بیماران یگان‌های موتوری در این روستا راه‌اندازی شده است تا تردد در این روستاها صعب‌العبور راحت‌تر شود.

وی با بیان اینکه اگر روستاییان نیازمند خدمات باشند با هماهنگی شبکه بهداشت داروهای موردنیاز توسط بسیجیان به منازل آنها ارسال می‌شود، اظهار کرد: به همین منظور کمک‌های معیشتی و حمایتی و حتی کپسول‌های اکسیژن برای این امر پیش‌بینی‌ شده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز بیان کرد: تنها یک نفر در این روستا درگیر بیماری است که این امر مرهون زحمات بانوان و برادران بسیجی است که خالصانه در میدان مبارزه با کرونا تلاش می‌کنند.

حیدرنیا با قدردانی از فرمانده سپاه ناحیه امام محمدباقر(ع) و تلاش خالصانه بسیجیان در اجرای فاز سوم طرح شهید سلیمانی، گفت: امیدواریم به‌زودی شاهد سیر نزولی ویروس کرونا باشیم.

انتهای پیام
captcha