۱۰ شهریور؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «شوق مهارت ۳»
کد خبر: 3993981
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

۱۰ شهریور؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «شوق مهارت ۳»

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به تمدید ارسال آثار به جشنواره ملی «شوق مهارت ۳» تا دهم شهریور، گفت: تاکنون دو هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

۱۰ شهریور؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «شوق مهارت۳»رقیه معتمدی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری جشنواره «شوق مهارت ۳» به میزبانی استان لرستان، اظهار کرد: این جشنواره در سال اول به‌صورت استانی، سال گذشته و امسال به‌صورت ملی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره چهارم شهریور بود، گفت: با توجه به استقبال و درخواست‌های مکرر دانش‌آموزان برای تمدید مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره ملی «شوق مهارت ۳» زمان ارسال آثار تا دهم شهریور تمدید شد.

معتمدی با اشاره به اینکه تاکنون دو هزار اثر از ۲۸ استان به دبیرخانه جشنواره «شوق مهارت ۳» ارسال شده است، افزود: به محض پایان مهلت ارسال آثار، داوری جشنواره در سه بخش علمی، ادبی و هنری آغاز می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه در داوری آثار ارسالی به جشنواره از مدرسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی استان، استفاده شده است، اظهار کرد: آیین اختتامیه جشنواره «شوق مهارت ۳» هفته پایانی شهریورماه با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha