مسئولان اخلاق‌مداری شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار دهند
کد خبر: 3993600
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴

مسئولان اخلاق‌مداری شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار دهند

امام‌جمعه تکاب گفت: همه ما مسئولان، مدیران و رؤسای ادارات باید اخلاق‌مداری که در عمل و کلام شهیدان رجایی و باهنر بوده است را الگو قرار دهیم.

دستاوردهای کشور حاصل خون پربرکت شهدا استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به مناسبت هفته دولت ۱۳ طرح مخابراتی و یک طرح در حوزه کشاورزی با سرمایه‌گذاری ۹۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در تکاب به بهره‌برداری رسید.

حجت‌الاسلام علی رحیمی، امام‌جمعه تکاب در این مراسم اظهار کرد: دستاوردهایی که در کشور به‌ دست آمده حاصل خون پُربرکت شهدا است و این هفته فرصت مناسبی به شمار می‌رود تا مجاهدت‌های شهیدان را ارج نهاده و دولت‌مردان فرصت پیدا کنند خدمات انجام یافته را بهره‌برداری و به اطلاع مردم برسانند.

وی افزود: فشارها و تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای که آمریکا و متحدانش بر علیه ملت ایران انجام‌داده در طول تاریخ بی‌سابقه بوده اما نظام پیشرفت‌های خیره‌کننده و دولت‌مردان اقدامات خوبی در این شرایط داشته‌اند.

امام‌جمعه تکاب با اشاره به اینکه اگر این فشارها به کشور دیگری وارد می‌شد آن کشور متلاشی می‌شد، ادامه داد: قدرت‌های استکباری همه با هم هنگام فشار و تحریم به‌ صورت متحد علیه ملت‌های دیگر به میدان می‌آیند اما مردم ایران با تکیه بر فرامین رهبر معظم انقلاب به صحنه می‌آیند و ایستادگی می‌کنند.

وی بیان‌کرد: باید شکرگزار پیشرفت‌های صورت گرفته با این حجم از فشار و تحریم باشیم و در تکاب نیز امیدواریم با تلاش‌های فرماندار و نماینده و مدیران شهرستان بتوانیم به شاخص‌های توسعه استانی برسیم.

حجت‌الاسلام رحیمی در پایان اظهار کرد: همه ما مسئولان، مدیران و روسای ادارات باید اخلاق‌مداری که در عمل و کلام شهیدان رجایی و باهنر بوده را الگو قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha