وضعیت سال تحصیلی جدید به صورت قطعی مشخص نشده است
کد خبر: 3993195
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

وضعیت سال تحصیلی جدید به صورت قطعی مشخص نشده است

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان با اشاره به اینکه تاکنون وضعیت سال تحصیلی جدید به صورت قطعی مشخص نشده است، گفت: متأسفانه شیوع کرونا باعث شده که هرگونه اظهار نظر درباره نحوه آغاز سال تحصیلی در هاله‌ای از ابهام باشد.

حجت‌الاسلام سیدتوفیق رضایی، معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با وجود اینکه در چند ترم اخیر برگزاری کلاس‌ها به علت شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری بوده است، این امر نباید بر روی مسائل تهذیبی و اخلاقی تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون وضعیت سال تحصیلی جدید به صورت قطعی مشخص نشده است، افزود: متأسفانه شیوع کرونا باعث شده که هرگونه اظهار نظر درباره نحوه آغاز سال تحصیلی در هاله‌ای از ابهام باشد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان بیان کرد: افزود: امیدواریم با روند سریع واکسیناسیون در استان کردستان همراه با سایر سازمان‌ها و اداراتی که در حوزه آموزش فعال هستند، مدارس علمیه نیز به صورت حضوری سال تحصیلی خود را آغاز کند.

وی اظهار کرد: نباید تعلیم و آموزش در مدارس علمیه استان کردستان متأثر از وضع موجود باشد، بلکه اساتید حوزوی کار خود را همچنان در مسیری که برای آنان تعریف شده است انجام دهند تا خللی در دوره تحصیلی طلاب پیش نیاید.

حجت‌الاسلام رضایی یادآورشد: در کنار سایر مسائل آموزشی و پژوهشی، همواره مسئله تهذیب از دغدغه‌های اساتید حوزوی باشد، چراکه آموزش و پژوهش در کنار تهذیب معنا پیدا می‌کند.

انتهای پیام
captcha