پایان فاز عمومی واکسیناسیون کرونا در زمستان ۱۴۰۰
کد خبر: 3993018
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

پایان فاز عمومی واکسیناسیون کرونا در زمستان ۱۴۰۰

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس، گفت: واکسن کووید ١٩ در ایران با استفاده از توان داخلی و خرید از دیگر کشور‌ها تامین می‌شود و واکسیناسیون عمومی هم تا زمستان ١٤٠٠ پایان می‌یابد.

پایان فاز عمومی واکسیناسیون کرونا در زمستان ۱۴۰۰به گزارش ایکنا از اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس، دوم شهریورماه، گفت: واکسن کووید ١٩ در ایران با استفاده از توان داخلی و خرید از دیگر کشور‌ها تامین می‌شود و واکسیناسیون عمومی هم تا زمستان ١٤٠٠ پایان می‌یابد.

وی افزود: در بحث مقابله با کرونا همیشه نمی‌توان توپ را به زمین مردم انداخت و شهروندان را به سبب عدم رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقصر دانست، فلذا چشم‌پوشی از اهمال و قصور دولت در این میان راه به جایی نخواهد برد.

بدری تصریح کرد: دولت در موارد متعدد همچون عدم حمایت از کسبه و بازاریان، به‌ویژه در دورانی که قرنطینه عمومی را اجرا می‌کرد و عدم توزیع مناسب و مستمر اقلام بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده به صورت رایگان یا با قیمت نازل در بین اقشار ضعیف جامعه، کارنامه مناسبی از خود برجای نگذاشت.

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس، گفت: پیشرفت لاک‌پشت‌وار طرح واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا، که هم دیر شروع شد و هم به کندی پیش رفت، عامل دیگری در جولان کرونا در کشور بود.

انتهای پیام
captcha