هفتمین مرکز واکسیناسیون در یاسوج راه‌ اندازی شد
کد خبر: 3992453
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

هفتمین مرکز واکسیناسیون در یاسوج راه‌ اندازی شد

هفتمین مرکز واکسیناسیون بیماری کرونا به همت سپاه فتح در حسینه ثارالله یاسوج راه اندازی شد.

هفتمین مرکز واکسیناسیون در یاسوج راه اندازی شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، با حضور استاندار و فرمانده سپاه فتح استان هفتمین مرکز واکسیناسیون یاسوج در حسینه ثارالله این شهر راه اندازی شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاح این مرکز واکسیناسیون، گفت: با همکاری سپاه فتح استان و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این مرکز واکسیناسیون ۵ واحد پذیرش هم برای آقایان و هم برای بانوان دایر و مردم را علیه ویروس کرونا واکسینه می‌کنند.

کلانتری افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده روزانه در این مرکز واکسیناسیون ۴ هزار نفر واکسینه می‌شوند.

وی با بیان اینکه در ماه گذشته ۵ هزار دوز واکسن اضافه بر سهمیه به استان اختصاص یافت، اضافه کرد: مردم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا و همچنین جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری در جامعه همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و ضمن استفاده از ماسک فاصله فیزیکی را نیر رعایت کنند.

همچنین، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این مرکز به‌صورت مستقل از سوی سپاه فتح استان برای ارائه خدمات واکسیناسیون به مردم و تسریع در روند واکسینه کردن افراد راه اندازی شده است.

سردار خرمدل از راه اندازی دو مرکز جدید با همکاری سپاه در شهر‌های دهدشت و دوگنبدان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: هم اکنون ۶ مرکز واکسیناسیون مشارکتی با همکاری سپاه و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در استان فعال و در این مراکز خدمات واکسیناسیون علیه بیماری کرونا به مردم ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha