نقش بی‌بدیل امر به معروف در برقراری امنیت اجتماعی
کد خبر: 3992108
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

نقش بی‌بدیل امر به معروف در برقراری امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با اشاره به تأثیر امر به معروف در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: امر به معروف و نهی از منکر در برقراری امنیت اجتماعی نقش اساسی دارد.

به گزارش ایکنا از فارس، مراد صارمی، فرمانده نیروی انتظامی اقلید امروز، 30 مردادماه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان که با حضور نماینده ولی فقیه، دادستان، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و جمعی ازمسئولان شهرستان در نمازخانه ستاد فرماندهی برگزار شد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر در برقراری امنیت اجتماعی نقش اساسی دارد.

وی افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر بهترین راه مقابله و برخورد با کجروی و ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی به ویژه بد پوششی و بدحجابی است.

صارمی با تأکید بر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، افزود: اغلب اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس، از مصادیق امربه معروف و نهی از منکر است و امنیت و آرامش اجتماعی بدون حضور پلیس در جامعه میسر نخواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با اشاره به نقش و تاثیر نیروی انتظامی در نهادینه كردن این فرهنگ در جامعه گفت:‌ با نقش و اهمیتی كه نیروی انتظامی در نهادینه كردن بسیاری از قواعد و هنجارها دارد، توجه به فرایندهای ایجاد این قواعد و هنجارها، توسط تك تك كاركنان انتظامی از اهمیت بسیاری برخوردار است كه باید به عنوان یك تكلیف الهی نسبت به انجام آن احساس مسئولیت داشت.

انتهای پیام
captcha