۱۵۲۰ بیماری کرونایی در بیمارستان‌های آذربایجان غربی بستری شدند
کد خبر: 3991246
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
در ۲۴ ساعت گذشته؛

۱۵۲۰ بیماری کرونایی در بیمارستان‌های آذربایجان غربی بستری شدند

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: رکورد تعداد بستری‌های کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در پیک پنجم شکسته شده و در سطح استان هزار و ۵۲۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری شدند.

ارسالی| ۱۵۲۰ بیماری کرونایی در بیمارستان‌های آذربایجان غربی بستری شدندعلی‌احمد آقاپور، رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان اظهار کرد: در حال حاضر اغلب شهرستان‌های استان در و‌ضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و در این میان شهرستان‌های ارومیه، خوی و چاپیاره در وضعیت سیاه کرونایی قرار دارند.

وی افزود: از طرفی رکورد تعداد بستری‌های کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در پیک پنجم شکسته شده و در سطح استان هزار و ۵۲۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری شدند که این میزان در مقایسه با پیک سوم ۱۴۰ نفر افزایش را نشان می‌دهد.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان‌های استان پر شده و افرادی که وضعیت بدی ندارند، با مراجعه به پزشک و دریافت داروها می‌توانند در منزل دوران نقاهت را بگذرانند.

وی با اشاره به شیوع ویروس دلتا در سطح استان عنوان کرد: از آنجا که قدرت شیوع این ویروس بسیار بالا بوده سرعت ابتلا به سه و چهار روز کاهش یافته است.

آقاپور تصریح کرد: مهم‌ترین اقدام برای مقابله با ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک بوده و در این میان عادی‌انگاری خطرناک‌ترین اقدامی است که موجب افزایش کرونا در استان می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha