اعلام زمان نتایج بررسی اعتراض داوطلبان آزمون داخلی مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی
کد خبر: 3991077
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

اعلام زمان نتایج بررسی اعتراض داوطلبان آزمون داخلی مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی

بنابر اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی نتایج بررسی اعتراض داوطلبان و بررسی پاسخنامه، ثبت سهمیه ایثارگری و سایر موارد مرتبط با آزمون داخلی آموزشیاران آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی، اول شهریورماه اعلام می‌شود.

به گزارش ایکنا، مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در اطلاعیه‌ای زمان اعلام نتایج بررسی اعتراض داوطلبان و درخواست بررسی پاسخنامه، ثبت سهمیه ایثارگری و سایر موارد مرتبط با آزمون داخلی آموزشیاران آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی را اول شهریورماه اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛

۱. فرایند بررسی اعتراضات و درخواست بررسی مجدد پاسخنامه‌ها، بلافاصله پس از مهلت تعیین شده شروع شده است و علی‌رغم اینکه با بررسی بخش قابل توجهی از اعتراضات تغییری در نمرات ایجاد نشده است، لیکن جهت بررسی همه درخواست‌ها زمان بیشتری مورد نیاز بوده، بنابراین زمان اعلام نتایج بررسی، به زمان دیگری موکول می‌شود. پیش‌بینی می‌شود با توجه به تعطیلی ایام آتی، نتایج بررسی روز دوشنبه اول شهریور اعلام شود.

۲. همانگونه که داوطلبان گرامی استحضار دارند، تعیین حدنصاب قبولی آزمون بر عهده این مرکز نبوده و مرکز آزمون در این زمینه مسئولیتی ندارد، بنابراین درخواست‌های مکتوب و حضوری مطرح شده در این زمینه در حیطه مسئولیت این مرکز نیست.

۳. با توجه به درخواست برخی داوطلبان جهت اعمال سهمیه ایثارگران، برای داوطلبانی که در موعد مقرر نسبت به ثبت آن اقدام نکرده‌اند ، به اطلاع می‌رساند، هماهنگی لازم در این زمینه با همکاران مرکز مدیریت منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش به عمل آمده است و مقرر شده است، درخواست داوطلبان از طریق ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها جمع‌آوری و پس از جمع‌بندی به مرکز آزمون ارجاع داده شود تا در صورت داشتن شرایط، نسبت به ثبت و اعمال سهمیه مذکور اقدام لازم صورت گیرد.

لازم به ذکر است مشمول بودن سهمیه ایثارگری صرفاً بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت‌نام بوده و به موارد خارج از مفاد مذکور ترتیب اثر داده نمی‌شود.

۴. با توجه به مراجعات مکرر داوطلبان به وزارت آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی در سطح ستاد و استان‌ها، مجدداً تاکید می‌شود، مراجعه حضوری داوطلبان در شرایط حاد کرونایی، تأثیری بر روند امور ندارد. لذا با توجه به اینکه امکان پذیرش داوطلبان و ملاقات حضوری با مدیران مرکز آزمون فراهم نیست، خواهشمند است از مراجعه حضوری به مرکز آزمون و واحدهای استانی جهاد دانشگاهی خوددداری کنید.‌

انتهای پیام
captcha