همایش «احلی من‌ العسل» و اجتماع جوانان عاشورایی در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3990494
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲

همایش «احلی من‌ العسل» و اجتماع جوانان عاشورایی در همدان برگزار می‌شود

مسئول کانون فرهنگی و تبلیغی عاکف همدان از برگزاری همایش «احلی من‌ العسل» و اجتماع جوانان عاشورایی در روز یکشنبه، 24 مردادماه در میدان امام خمینی(ره) این استان خبر داد.

همایش ««احلی من‌العسل» و  اجتماع جوانان عاشورایی در همدان برگزار می‌شودمهدی صلواتیان، مسئول کانون فرهنگی و تبلیغی عاکف همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به راه‌اندازی کاروان غم در استان، گفت: این کاروان با حرکت در نقاط مختلف شهر و پخش سرودهای عاشورایی به روایت‌گری از شهدای کربلا خواهد پرداخت.

وی همچنین از برگزاری غرفه روایت‌گری شهدای کربلا تا شهدای انقلاب خبر داد و اظهار کرد: این غرفه از روز پنجم محرم تا دهم در میدان امام برپا خواهد شد، این برنامه با همکاری کانون فرهنگی، تبلیغی هاتف، هیئت عباسیه و مؤسسه میثاق ظهور برگزار می‌شود.

مسئول کانون فرهنگی و تبلیغی عاکف همدان به اطعام غذا برای فقرا و نیازمندان به تعداد 15 هزار پرس اشاره کرد و گفت: این برنامه نیز از سوی هیئت عباسیه و کانون فرهنگی تبلیغی هاتف برگزار می‌شود.

صلواتیان یادآور شد: دسته عزاداری با عنوان «احلی من‌العسل» در روز یکشنبه، 24 مردادماه از ساعت 18 تا 20 شکل گرفته و با همکاری پنج هیئت از آرامگاه بوعلی آغاز و به سمت میدان امام(ره) حرکت خواهد کرد و در میدان اجتماع جوانان عاشورایی شکل می‌گیرد.

وی گفت: ماشین‌نویسی در نقاط مختلف شهر و همچنین نصب و توزیع پوستر در بین مغازه‌ها از دیگر فعالیت‌های کانون و هیئت عباسیه است، همچنین روز گذشته غرفه‌ای با ارائه محصولات فرهنگی و رفع نیازهای کودکان و نوجوانان در زمینه قیام امام حسین(ع) و عاشورا در میدان امام خمینی(ره) برپا شد.

انتهای پیام
captcha