ضرورت استمرار اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا
کد خبر: 3990365
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

ضرورت استمرار اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: طرح شهید سلیمانی یک طرح موفقی بود که به صورت محله‌محور همراه کادر درمان در بیماری‌یابی، نظارت و حمایت اجرا شد و ‌هم‌اکنون تاکید بر این است که با بازنگری نقاط ضعف و قوت به کار خود ادامه دهد.

ارسالی| ضرورت استمرار اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونابه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، ۲۱ مرداد، در جلسه بررسی اجرای طرح شهید سلیمانی در آذربایجان غربی گفت: سپاه از همان ابتدای شیوع کرونا برای خدمت‌رسانی به مردم با دانشگاه علوم پزشکی همکاری‌های لازم را داشته است.

وی افزود: سپاه تا نابودی کرونا با همه توان در خدمت سلامت مردم استان است و در این راستا، همه اقدامات لازم را انجام داده و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: این جلسه یک جلسه هماهنگی برای استمرار، تقویت و رفع نقاط ضعف برای مبارزه با کرونا در تمام عرصه‌های مختلف در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی عنوان کرد: سپاه در کنار دانشگاه علوم پزشکی در امر واکسیناسیون، معیشت، حفظ سلامت مردم تا نابودی کرونا در کنار مردم خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت همکاری همه دستگاه‌های مربوطه در مسیر مقابله با کرونا تصریح کرد: برای مبارزه با بیماری کووید ۱۹ یک بسیج همگانی و ملی نیاز است.

جواد آقازاده خاطرنشان کرد: در موج پنجم کرونا تمام سازمان‌ها به ویژه سپاه و بسیج با بهداشت همگام‌تر عمل کنند تا به این بیماری غلبه کنیم.

وی اظهار کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی یک طرح موفقی بود که به صورت محله‌محور همراه کادر درمان در بیماری‌یابی، نظارت و حمایت اجرا شد و در حال حاضر تاکید براین است که با بازنگری نقاط ضعف و قوت به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام
captcha