اقدامات خبرگزاری ایکنا در نشر پیام مفهومی قرآن تأثیر بسزایی دارد
کد خبر: 3989566
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

اقدامات خبرگزاری ایکنا در نشر پیام مفهومی قرآن تأثیر بسزایی دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اقدامات خبرگزاری ایکنا در نشر پیام مفهمومی قرآن کریم به جامعه و جلوگیری از عدم فراموشی آن و همچنین کاربردی‌سازی آن باتوجه به شرایط زمان تاثیر بسزایی دارد.

اقدامات خبرگزاری ایکنا در نشر پیام مفهمومی قرآن تأثیر بسزایی داردبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ناصر نبی زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز 18 مردادماه در دیدار مجازی با خبرنگاران خبرگزاری ایکنا به عملکرد آگاهی بخشانه خبرگزاری ایکنا تأکید کرد و گفت: ارائه گزارشات از اقدامات موسسات قرآنی و کاستی‌های آموزش توسط این خبرگزاری بسیاز مشهود است.

وی با قدردانی از برگزاری دوره‌های آموزشی توسط جهاد دانشگاهی و خبرگزاری‌ ایکنا، بیان کرد: نیاز کلی حوزه رسانه به این آموزش‌ها در بعدهای مختلف مشهود است.

نبی زاده بیان کرد: آمادگی داریم در بحث‌های آموزشی با پیشنهاد ادارات مختلف در حیطه خبر با خبرگزاری ایکنا همکاری لازم را داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: اقدامات خبرگزاری ایکنا در نشر پیام مفهمومی قرآن کریم به جامعه و جلوگیری از عدم فراموشی آن و همچنین کاربردی‌سازی آن باتوجه به شرایط زمان تاثیر بسزایی دارد.

سپیده قلندری اسفدن، مدیر اداره هنر و رسانه جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی و سردبیر خبرگزاری ایکنا نیز در این جلسه اظهار کرد: خبرگزاری ایکنا همواره تلاش کرده در راستای رفع نیاز جامعه قرآنی گام‌های اساسی بردارد.

وی افزود: این خبرگزاری علاوه بر ارتباط مفید و مستمر با فعالان قرآنی به برگزاری حشنواره‌های قرآنی نیز کمک شایانی کرده و تربیت فعالان رسانه‌ای در این حوزه را نیز در دستور کار دارد.

انتهای پیام
captcha