رونمایی از قم‌کارت ویژه خبرنگاران استان قم
کد خبر: 3989309
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸

رونمایی از قم‌کارت ویژه خبرنگاران استان قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در ادامه اجرای طرح «قم در مسیر تحول»، از طرح یکسان‌سازی تابلوهای معرفی رسانه‌ها و قم‌کارت ویژه خبرنگاران همزمان با روز خبرنگار رونمایی شد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از از روابط عمومی شهردای قم، مهدی کلانترزاده با گرامیداشت ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: به مناسبت این روز، از کارت شهروندی قم‌کارت ویژه خبرنگاران قمی که به نام آنان صادرشده رونمایی شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ابراز کرد: با استفاده از این کارت، خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند از خدمات قم کارت که همان کارت شهروندی است استفاده کنند.

وی همچنین با قدردانی از فعالیت‌های یک‌ساله خبرنگاران رسانه‌های مختلف گروهی از جمله خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، شبکه‌های تلویزیونی، مطبوعات و سایر رسانه‌ها در همکاری با شهرداری تصریح کرد: بخشی از موفقیت‌های شهرداری در رسیدن به اهداف و برنامه‌ها به تعامل بین بخشی با رسانه‌ها مرتبط می‌شود و بدون شک در این راه همراهی و حمایت رسانه‌ها و همچنین نقدهای تأثیرگذار و کاربردی آنان مؤثر بوده است.

کلانترزاده تصریح کرد: نگاه مدیریت شهری همواره تعامل با رسانه‌ها بوده و این مهم نیز بیش‌ازپیش ادامه می‌یابد تا بتوان به اهداف پیش‌بینی‌شده و ارتقاء فرهنگ شهروندی دست‌یافت.

این طرح‌ همزمان با ۱۷ مرداد و روز خبرنگار با حضور استاندار قم، شهردار قم، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران استانی و مدیریت شهری، رییس هیئت‌مدیره خانه مطبوعات و مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان قم رونمایی شد؛ همچنین بیش از ۲۰ تابلوی یکسان معرفی خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و مطبوعات توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم و سازمان زیباسازی آماده نصب برای رسانه‌ها شده‌ است.

انتهای پیام
captcha