قرائت «دعای عرفه» در بقاع متبرکه البرز
کد خبر: 3985091
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

قرائت «دعای عرفه» در بقاع متبرکه البرز

مراسم قرائت دعای پرفیض عرفه در بقاع متبرکه البرز از جمله آستان مقدس امامزاده طاهر(ع)، محمد(ع) و امامزاده حسن(ع) برگزار می‌شود.

قرائت «دعای عرفه» در بقاع متبرکه البرز

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن روز عرفه، مراسم قرائت دعای پرفیض عرفه در بقاع متبرکه البرز از جمله آستان مقدس امامزاده طاهر(ع)، محمد(ع) و امامزاده حسن(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم عصر سه‌شنبه، ۲۹تیرماه در دو بخش مجازی و حضوری همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: در این مراسم علاوه بر قرائت دعای پرفیض عرفه، سخنرانان درباره اهمیت و جایگاه روز عرفه در بین مسلمانان نیز سخنرانی می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: همچنین به مناسبت دهه امامت و ولایت، اداره‌کل اوقاف االبرز با هدف تعظیم شعائر و ایجاد فضای شاد برنامه‌های مختلفی را با عنوان «ولایت علوی اکمال دین نبوی» در 18 بقعه متبرکه استان برگزار می‏‌کند که این برنامه شامل سخنرانی، مولودی‌خوانی، جشن و اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی است.

مسعودی در پایان با اشاره به توزیع غذای‌ گرم در روز عیدقربان، تصریح کرد: همزمان با روز عید، ۱۰ هزار پرس غذای‌ گرم طبخ و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha