برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و معلمان قرآنی در کردستان
کد خبر: 3985077
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و معلمان قرآنی در کردستان

مدیر اجرایی برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی استان کردستان، از آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی در روز جمعه، یکم مردادماه خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی کردستان، سیروان صیدی، مدیر اجرایی برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی استان کردستان امروز، 28 تیرماه اظهار کرد: جهاددانشگاهی مجری برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی می باشد که اول مرداد سال جاری همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی به تعداد شرکت‌کنندگان استان کردستان در این آزمون استخدامی اشاره کرد و افزود: در این آزمون 237 نفر داوطلب بانو و آقا با رعایت شرایط کامل پروتکل‌های بهداشتی شرکت خواهند کرد.

مدیر اجرایی برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی بیان کرد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت آموزش‌و‌پرورش، آزمون مذکور در روز جمعه اول مردادماه برگزار می‌شود و داوطلبان گرامی می‌توانند از روز سه‌شنبه 29 تیر ماه با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس hrtc.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

با اشاره به اینکه نتایج داوطلبان از طریق پروفایل شخصی خود به آن‌ها اعلام می‌شود، افزود: از روز سه‌شنبه 29 تیرماه باجه‌های رفع نقص در دانشگاه علمی - کاربردی جهاددانشگاهی دایر است و داوطلبان گرامی می‌توانند درخصوص رفع نقص کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند.

صیدی در پایان یادآور شد: آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی در دانشگاه علمی - کاربردی جهاددانشگاهی واقع در سنندج، روبروی زندان مرکزی واقع در بلوار ارشاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha