مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «شهود قدسی» تمدید شد
کد خبر: 3984872
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «شهود قدسی» تمدید شد

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس از تمدید مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره ملی قرآن و هنر با عنوان «شهود قدسی» ویژه دانشجویان سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، محمدرضا غلام‌پور، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس، امروز، 27 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: پنجمین جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر (شهود قدسی) در سه رشته پوستر، تصویرسازی و لوگوتایپ  برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات این جشنواره گفت: این جشنواره در موضوعاتی نظیر شواهد و مصادیق قرآنی مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب، آیات امر به احسان و کمک به نیازمندان، آیات مربوط به عدالت، آیات مربوط به امر به معروف و نهی از منکر، آیات مربوط به نماز، تصویرسازی قصه‌های قرآنی، آیات مربوط به جهاد و طراحی لوگوتایپ برای اسامی سوره‌ها و سوگندهای قرآنی برگزار می‌شود.

غلام‌پور با یادآوری اینکه به دلیل شیوع همه‌گیری کووید ۱۹، این جشنواره نیز بر بستر فضای مجازی، اجرایی خواهد شد، گفت: به دلیل استقبال فراوان از این جشنواره ، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره شهود قدسی تا پایان تیرماه جاری تمدید شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس خاطرنشان کرد: اطلاعات کامل این دوره از جشنواره شهود قدسی، در سایت این رویداد فرهنگی هنری بارگذاری شده است، علاقه‌مندان این امکان را دارند که برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی الکترونیکی fars.acecr.ac.ir/fa/page/5455  مراجعه کنند.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره شهود قدسی، می‌توانند آثار خود را تا پایان تیرماه به نشانی اینترنتی cul.fr@acecr.ac.ir  ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha