نمایشگاه ماهتاب با محتوای عفاف و حجاب در گلستان برپا شد
کد خبر: 3984493
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

نمایشگاه ماهتاب با محتوای عفاف و حجاب در گلستان برپا شد

نمایشگاه ماهتاب با هدف معرفی حجاب برتر با همت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری گرگان و جمعی از بانوان گروه جهادی آغاز به کار کرد.

ارسالی شنبه//نمایشگاه ماهتاب ویژه عفاف وحجاب در گلستان برگزار شدبه گزارش ایکنا از گلستان، به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب جمعی از بانوان کارآفرین و دغدغه‌مند در حوزه عفاف و حجاب در کار گروهی با هدف معرفی حجاب برتر اقدام به برپایی این نمایشگاه کرده‌اند.

نمایشگاه ماهتاب ویژه عفاف و حجاب با تعداد 10غرفه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از روز پنجشنبه  23 تیرماه تا سه‌شنبه 28  همین ماه از ساعت 18 تا 21 در خیابان ولی‌عصر(عج)  عدالت 27 برپا است.

 در این نمایشگاه معرفی البسه اقوام، بانو سلامت با هدف آگاهی بخشی بانوان در حوزه سلامت جسم و روح‌، معرفی مرکز نیکوکاری گل نرگس، مؤسسه مهربانو با هدف حمایت از بانوان سرپرست خانوار و کارآفرین، گروه جهادی بانوان مهدویت از طرف بنیاد مهدویت با ارائه صنایع دستی‌، روسری، تابلو و پرچم، غرفه لاله با ارائه چادر و مقنعه و وسایل حجاب، غرفه مشکات با ارائه روسری و مانتو، یک حس خوب از طرف مؤسسه فرهنگی جهادی محراب با ارائه محصولات مرتبط با عفاف و حجاب، به ماه نگاه کن با عنوان آتلیه مهتاب به همراه برگزاری گفتگوهای آزاد اندیشی در حوزه عفاف و حجاب به همراه مشاوره‌های دینی و مذهبی است.

گفتنی است، این نمایشگاه با همت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری گرگان و جمعی از بانوان گروه جهادی، مؤسسه مهربانوی استراباد‌، خانه فرهنگ حجاب و سازمان فضای مجازی سراج خواهران استان گلستان و بانوان شورای ائتلاف شهر گرگان برپا شده است.

انتهای پیام
captcha