توزیع ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3984148
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
از عواید وقف انجام شد؛

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در سیستان و بلوچستان

رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این سازمان در کنار مردم استان سیستان و بلوچستان است.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام احمد شرفخانی، رئیس مرکز امور خیریه این سازمان، درباره کمک‌های انجام شده در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان سیستان و بلوچستان و همچنین وضعیت بحرانی این استان، ضرورت داشت تا سازمان اوقاف و امور خیریه کمکی را براساس اجرای نیات واقفین انجام دهد.

وی با بیان اینکه ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان به استان سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد، افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، حبوبات و ... است؛ نکته مهم این بوده که در کنار بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، مواد ضدعفونی و مواد شوینده نیز توزیع می‌شود.

رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه این سازمان در کنار مردم استان سیستان و بلوچستان است، تصریح کرد: این نخستین مرحله کمک‌های سازمان اوقاف و امور خیریه به مردم شریف سیستان و بلوچستان در این وضعیت بحرانی است و مراحل دیگر کمک‌ها نیز انجام خواهد شد؛ در این مرحله ۲۰ دستگاه‌ اکسیژن‌ساز نیز ارسال می‌شود.

حجت‌الاسلام شرفخانی با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان موقوفاتی با نیات مرتبط نداشته و سازمان اوقاف و امور خیریه از ظرفیت موقوفات عام برای این کمک‌ها استفاده کرده است، خاطرنشان کرد: در کنار این کمک‌ها، برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی از کمک خیرین هم استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha