ویزیت رایگان پزشکی در بقاع متبرکه البرز
کد خبر: 3984128
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

ویزیت رایگان پزشکی در بقاع متبرکه البرز

معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف البرز از ویزیت رایگان مراجعان به بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: این طرح از 29 تیر تا هفتم مردادماه سال جاری اجرا می‌شود.

ویزیت رایگان پزشکی در بقاع متبرکه البرز

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، بیان کرد: به‌مناسبت فرارسیدن دهه ولایت، رزمایشی در عرصه سلامت از ۲۹ تیر تا هفتم مردادماه جاری در بقاع متبرکه منتخب استان البرز، برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رزمایش ویزیت رایگان مراجعان به بقاع متبرکه انجام و غربالگری آنها در جهت شناسایی و پیشگیری از بیماری‌ها انجام می‌شود.

این مسئول یادآور شد: ویزیت رایگان مراجعان، انجام آزمایش‌های مختلف قند خون، اکسیژن خون و...، غربالگری تخصصی بانوان و اطفال، معاینات دندانپزشکی، تهیه اقلام پزشکی برای افراد کم‌برخوردار و همچنین انجام طب سنتی از جمله خدمات پزشکان در بقاع متبرکه شاخص البرز است.

معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: این برنامه با همکاری بسیج جامعه پزشکی، جمعیت هلال احمر، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان انجام می‌شود.

مسعودی در ادامه با اشاره به فرارسیدن دهه امامت و ولایت، گفت: امروز نظام سلطه با طرح موضوع شیعه و سنی همه توان خود را به‌کار گرفته تا امت اسلامی را درگیر اختلافات و تفرقه کند.

وی تفرقه و اختلاف را مهم‌ترین هدف دشمن در جامعه اسلامی دانست و بیان کرد: شیعه و سنی امروز باید با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه‌ها تنها به‌دنبال وحدت و همبستگی در جامعه باشند.

این مسئول با تأکید بر اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار ترویج غدیر است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌های تبلیغی و فرهنگی برای گسترش فرهنگ غدیر در جامعه دینی بهره بگیریم.

مسعودی در پایان به رسالت مهم مبلغان دینی در رشد و گسترش فرهنگ غدیر در جامعه اشاره کرد و گفت: مبلغان دینی باید در منابر و خطابه‌های خود ابعاد مختلف واقعه غدیر را برای عموم جامعه تبیین و تشریح کنند.

انتهای پیام
captcha