برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در ساوجبلاغ
کد خبر: 3983822
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در ساوجبلاغ

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز بیان کرد: مرحله شهرستانی چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ کریم در بخش بانوان و آقایان از روز گذشته در شهرستان ساوجبلاغ در حال برگزاری است.

آغاز مسابقات سراسری قرآن در ساوجبلاغ

حجت‌الاسلام‌ احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز، با اشاره به آغاز مرحله شهرستانی چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ کریم، گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و دعاخوانی در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در شهرستان ساوجبلاغ در بخش آقایان در حال برگزاری است و شرکت‌کنندگان در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) به رقابت می‌پردازند که نفرات برتری که حدنصاب شرکت در مراحل بالاتر را کسب کنند به مرحله استانی راه می‌یابند.

اشرفی با اشاره به ‌روزهای برگزاری این رقابت‌ها، اضافه کرد: این دوره از مسابقات به‌مدت چهار روز در دو حوزه کرج و ساوجبلاغ برگزار می‌شود که در بخش آقایان 22 و 25 تیرماه و در بخش بانوان، ۲۱ و 24 تیرماه برگزار می‌شود و به‌دلیل شرایط کرونایی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی احتمال افزایش روزهای برگزاری مسابقات نیز وجود دارد.

انتهای پیام
captcha