برگزاری آیین چهارپایه‌خوانی در امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس
کد خبر: 3983806
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

برگزاری آیین چهارپایه‌خوانی در امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس

رئیس هیئت رزمندگان هرمزگان گفت: آیین چهارپایه‌خوانی جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) در آستان مقدس امامزاده سید مظفر(ع) و سطح محلات بندرعباس برگزار شد.

غلام احمدی‌پناه نخلی، رئیس هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: آیین چهارپایه‌خوانی جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، شب گذشته، 21 تیرماه در آستان مقدس امامزاده سید مظفر(ع) با حضور مداحان اهل بیت(ع) استان برگزار شد.

وی افزود: «مجتبی عابدینی»، «اسماعیل تذرو»، «ذبیح‌الله محبی» و «ثارالله رحمانی» در این آیین به اجرای مولودی‌خوانی در آستان مقدس امامزاده سید مظفر(ع) پرداختند و سپس به صورت کاروانی به سطح محلات بندرعباس رفته و در منازل و محلات به چهارپایه خوانی پرداختند.

رئیس هیئت رزمندگان هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه سبک زندگی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) می‌تواند بهترین الگو برای زوج‌های جوانان در تمامی ابعاد باشد، یادآور شد: این آیین چهارپایه خوانی با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی در راستای گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و همچنین ترویج ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی، برگزار شد.

انتهای پیام
captcha