شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیازهای شهرستان‌ها را شناسایی کند
کد خبر: 3983744
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیازهای شهرستان‌ها را شناسایی کند

امام‌جمعه ارومیه گفت: مسئولان شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور باید نیازهای ائمه جمعه شهرستان‌ها را شناسایی کرده و امکانات را افزایش دهند تا پاسخگوی انتظارات مردم باشند.

ارسالی امروز| شورای سیاستگذاری کشور باید نیازهای شهرستان‌ها را شناسایی کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده‌ ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، ۲۱ تیر ماه در نشست فصلی ائمه جمعه استان، اظهار کرد: دهه آغازین ماه ذی‌الحجه ایام ذی‌قیمت و با ارزشی بوده که بهترین فرصت‌ها برای عبادت و ارتباط با خداوند است.

وی افزود: ائمه جمعه در این ماه علاوه بر افزایش ارتباط خود با خداوند، باید مردم را نیز به ارتباط با خداوند و معنویت دعوت و تشویق کنند.

حجت‌الاسلام‌ قریشی بیان کرد: از مسئولان کشوری شورای سیاست‌گذاری انتظار می‌رود در شهرستان‌های استان حضور پیدا کرده و از نزدیک شاهد فعالیت‌ و تلاش‌های ائمه جمعه باشند.

وی ادامه داد: ائمه جمعه با تمام مشکلات و کمبودها در به ثمر رساندن وظایف خود مجاهدانه در تلاش هستند تا این امر خطیر را به نحو احسن به سرمنزل خود برسانند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: با وجود امکانات کم ائمه جمعه، انتظارات مردم از آن‌ها بسیار بوده بنابراین مسئولان کشوری باید نیازهای شهرستان‌ها را شناسایی کرده و امکانات را افزایش دهند تا پاسخگوی انتظارات مردم باشند.

انتهای پیام
captcha