مانور سلامت در بقاع شاخص البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3983335
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز:

مانور سلامت در بقاع شاخص البرز برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: مانور سلامت با توجه به آغاز پیک پنجم کرونا در امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود.

مانور سلامت در بقاع شاخص البرز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از االبرز، اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا و دستور رهبر معظم انقلاب امامزادگان کشور از جمله امامزادگان البرز به میدان آمدند و کارگاه تولید ماسک در این مراکز راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی تهیه شده در بقاع متبرکه البرز و اهدای آن به نیازمندان افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بسته‌های معیشتی نیز تهیه و در اختیار نیازمندان شناسایی شده از طریق مراکز افق قرار گرفته است.

این مسئول بیان کرد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان در بقاع متبرکه تا پایان پاندمی کرونا با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ادامه دارد.

دشتکی در ادامه به اجرای طرح مانور سلامت در بقاع شاخص البرز اشاره کرد و گفت: هم‌زمان با دهه ولایت مانور سلامت در بقاع شاخص البرز برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه البرز تصریح کرد: مانور سلامت از ۲۹ تیرماه آغاز و تا هفتم مردادماه به مدت ۱۰ روز در بقاع متبرکه شاخص اجرا می‌شود.

وی در تشریح برنامه‌های این طرح، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این طرح ویزیت رایگان مراجعان و مجاوران بقاع متبرکه است که با رایزنی با بسیج جامعه پزشکی و همکاری تعدادی از پزشکان داروی بیماران نیز تهیه خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه البرز اضافه کرد: همچنین با اجرای این طرح غرفه سلامت نیز در بقاع شاخص البرز برپا می‌شود که در این غرفه‌ها شرایط تست کرونا از بیماران دارای علائم به‌عمل خواهد آمد.

دشتکی گفت: بیمارانی که با نظر پزشک نیازمند آزمایش‌های تخصصی هستند و از افراد کم درآمد محسوب می‌شوند به آزمایشگا‌هایی که از قبل هماهنگ شده مراجعه خواهند کرد و هزینه آن‌ها از محل موقوفات مرتبط استان پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha