مربیان قرآنی نسبت به افزایش فهم و آگاهی آیات قرآن تلاش کنند
کد خبر: 3983228
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

مربیان قرآنی نسبت به افزایش فهم و آگاهی آیات قرآن تلاش کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: افزایش آگاهی و فهم آیات قرآن کریم جزو ضروریات برای مربیان قرآنی است و در این زمینه انتظار می‌رود مربیان قرآنی نسبت به تربیت نسل قرآنی توجه ویژه‌ داشته باشند.

رضازاده// مربیان قرآنی نسبت به افزایش فهم و آگاهی آیات قرآن کریم تلاش کنندحجت‌الاسلام والمسلمین قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: نقش آیات قرآن کریم در زندگی روزمره مسلمانان و تربیت نسل‌های آینده بسیار حائز اهمیت بوده و ضرورت قرائت کلام الهی جزو تأکیدات مهم و اساسی است که باید مورد توجه واقع شود.

وی بیان کرد: افزایش آگاهی و فهم آیات قرآن کریم جزو  ضروریات برای مربیان قرآنی است و در این زمینه انتظار می‌رود مربیان قرآنی نسبت به تربیت نسل قرآنی توجه ویژه‌ای داشته و درک و تفکر آیات الهی را ارتقا دهند.

جعفرزاده، آیات قرآنی را الهام‌بخش زندگی انسان‌ها عنوان کرد و افزود: قرائت سوره‌های قرآنی و پرداخت به اهمیت قرآن در زندگی انسان‌ها ضرورت قرائت و تأمل در آیات الهی را مشخص می‌کند و در این حیطه وظیفه مسلمانان حفظ و ترویج این امر مهم و اساسی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: حرکت جامعه جهانی به سمت علوم قرآنی برای حفظ شأن و منزلت قرآن در جامعه و ارتباط با کلام الهی نیازمند تحقق اهداف مورد نظر بوده که با تربیت نسل قرآنی و ترویج فرهنگ معنوی امکان‌پذیر خواهد بود.

وی اظهار کرد: افزایش فهم و درک آیات قرآنی نیازمند برنامه‌ریزی و تحقق اهداف مورد نظر است که به همین منظور تاکنون اقدامات خوبی در استان انجام و شرایط و نتایج مثمرثمری رقم خورده است.

انتهای پیام
captcha