کتاب «مرا با خودت ببر» در یزد رونمایی شد
کد خبر: 3983192
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹

کتاب «مرا با خودت ببر» در یزد رونمایی شد

همزمان با شهادت امام جوادالائمه(ع)، کتاب «مرا با خودت ببر» جدیدترین اثر حجت‌الاسلام مظفر سالاری، نویسنده برجسته یزدی رونمایی شد.

کتاب «مرا با خودت ببر» در یزد رونمایی شدبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و به مناسبت شب شهادت امام جوادالائمه(ع)، 19 تیر، کتاب «مرا با خودت ببر» جدیدترین اثر حجت‌الاسلام مظفر سالاری، نویسنده برجسته یزدی رونمایی شد.

حجت‌الاسلام مظفر سالاری، نویسنده کتاب «مرا با خودت ببر» در این مراسم اظهار کرد: این کتاب، یک داستان عاشقانه پرشور برای شخصی به نام ابراهیم است که در زمان حیات حضرت جوادالائمه زندگی می‌کرده و در حقیقت در کنار نقل این داستان عاشقانه، رفتار و منش و کرامات امام جواد(ع) نیز بیان می‌شود.

وی ادامه داد: در این اثر نیز همانند «رؤیای نیمه‌شب» و « دعبل و زلفا» از چاشنی عشق بهره گرفته شده و در کنار روایت داستان جذاب عاشقانه ابراهیم و دختری که در دمشق زندگی می‌کند، به مسائل زندگی امام‌جواد(ع)، امامت رسیدن حضرت در هفت سالگی، دوران امامت حضرت امام‌جواد(ع) در زمان حکومت مأمون و معتصم و نحوه شهادت حضرت توسط ام‌الفضل همسر ایشان پرداخته می‌شود.

سالاری بیان کرد: کتاب برای مخاطب جوان به نگارش درآمده، اما چون از الفاظ بسیار ساده استفاده شده و روان‌نویسی در آن وجود دارد، نوجوانان نیز می‌توانند این کتاب را مطالعه کنند. زمانی که این دو قشر از اجتماع بتوانند از کتاب بهره‌مند شوند، قطعاً برای مخاطب عام نیز قابل فهم و جذاب خواهد بود.

یادآور می شود مداحی سعید میرزایی‌نسب از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha