برگزاری محافل قرآنی در کانون‌های فرهنگی - تبلیغی کردستان
کد خبر: 3983056
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

برگزاری محافل قرآنی در کانون‌های فرهنگی - تبلیغی کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به برنامه‌های اجرایی ماه محرم در استان گفت: برگزاری محافل انس با قرآن در ایام ماه محرم یکی از مأموریت‌های اجرایی کانون‌های فرهنگی ـ تبلیغی در این ایام است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز، 19 تیرماه در نشست مجمع کانون‌های فرهنگی - تبلیغی استان اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی - تبلیغی بازوهای توانمند ادارات تبلیغات اسلامی هستند که در سطح استان باید برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی انجام دهند.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی باید بیش از پیش برای تحقق اهداف فرهنگی استان تلاش کنند، افزود: براساس آموزه‌های وحیانی برخی کارها ارزش و فضیلت ذاتی دارد و توصیه به حق و صبر از این موارد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: برگزاری محافل قرآنی، استفاده از ظرفیت روحانیون و ماموستاها برای معرفی ویژگی‌های اهل بیت به نوجوانان و جوانان و استمرار کمک‌های مومنانه از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان برای ایام محرم امسال است.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در این نشست اظهار کرد: شهرستان سقز بیشترین تعداد کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان را داراست که سرمایه‌ای عظیم برای تبلیغات اسلامی به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه انگیزه جوانان فعال و جهادی کانون‌های فرهنگی - تبلیغی در استان به‌ویژه شهرستان سقز ستودنی و ارزشمند است، افزود: گرچه هزینه مالی و حمایت اعتباری چندانی برای کانون‌های فرهنگی نداشته‌ایم، اما به صورت مستقل و با رویکرد فرهنگی پای کار بوده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز با اشاره به فعالیت 62 کانون فرهنگی – تبلیغی در سقز بیان کرد: کانون‌های فرهنگی اهرم‌های اثرگذار در مباحث و فعالیت‌های فرهنگی استان به شمار می‌روند و باید از ظرفیت آنها به‌خوبی استفاده برد.

یکی از اعضای مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان کردستان نیز در این نشست یادآور شد: سعی براین است که بتوانیم بازوان اجرایی خوبی برای سازمان تبلیغات اسلامی باشیم و در ایام محرم نیز برنامه‌هایی اجرا خواهیم کرد، چرا که اهل بیت سرمایه هر مسلمانی به شمار می‌رود و منشأ کرامات برای شیعه و سنی بوده و اهل سنت نیز ارادتمندان اهل بیت هستند.

انتهای پیام
captcha