آغاز واکسیناسیون ۶۵ ساله‌ها از هفته آینده در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3982866
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

آغاز واکسیناسیون ۶۵ ساله‌ها از هفته آینده در آذربایجان‌شرقی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این‌که اوایل هفته آینده محموله جدید واکسن برای تزریق به افراد بالای ۶۵ سال به دستمان می‌رسد، گفت: واکسیناسیون این گروه از روز دوشنبه ۲۱ تیرماه آغاز می‌کنیم.

آغاز واکسیناسیون ۶۵ ساله‌ها از هفته آینده در آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، عباسعلی درستی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، امروز، 18 تیرماه، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه روند افزایشی بیماری کرونا در آذربایجان‌شرقی نسبت به متوسط کشوری، ملایم تر و کندتر است، اظهار کرد: البته در روزهای گذشته وضعیت کرونای استان همزمان با شروع موج پنجم بیماری که در کشور سرعت پیدا کرده، روند افزایشی را طی می‌کند.

وی در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون گفت: وزارت بهداشت قول داده که این روزها محموله واکسن کرونا را تحویل دهد تا واکسیناسیون گروه سنی زیر ۷۰ سال را آغاز کنیم، هرچند که واکسن کرونای ۲۰ درصد از افراد این گروه در شهرستان‌ها و به خصوص برخی نقاط روستایی استان تزریق شده است.

درستی، ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده محموله جدید واکسن برای تزریق به افراد بالای ۶۵ سال به دستمان می‌رسد که به احتمال زیاد واکسیناسیون این گروه را از روز دوشنبه 21 تیرماه آغاز می کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: از مردم‌ خواهش می کنیم که برای تزریق واکسن بدون اطلاع رسانی به مراکز بهداشت مراجعه نکرده و منتظر باشند تا همکاران بهداشت آن‌ها را دعوت کنند.

انتهای پیام
captcha