اعلام زمانبندی مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در البرز
کد خبر: 3981920
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

اعلام زمانبندی مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در البرز

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه البرز از اعلام جدول زمانبندی مرحله شهرستانی چهل‌وچهارمین مسابقات سراسری قرآن در این استان خبرداد.

اعلام زمانبندی مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: ثبت‌نام در چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن ۱۳ خردادماه به پایان رسید که در این مدت 680 نفر از فعالن قرآنی استان موفق به ثبت‌نام شدند.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء با هم به رقابت می‌پردازند، افزود: این مسابقات در البرز در دو حوزه کرج و ساوجبلاغ از 21 تیرماه آغاز می‌شود و تا 25 ادامه دارد.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه البرز تصریح کرد: متسابقان حوزه ساوجبلاغ 21( بانوان) و 22(آقایان) و متسابقات حوزه کرج 24(بانوان) و 25(آقایان) با هم به رقابت می‌پردازند.

این مسئول گفت: داوران این دوره از رقابت‌های قرآنی از داوران برگزیده طرح ارتقای داوران قرآن هستند که امیدواریم با حضور آن زمینه تخصصی‌تر شدن مسابقات قرآن فراهم شود.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره از رقابت‌های قرآنی رشته‌های همسرایی، همخوانی و دعاخوانی مرحله شهرستانی برگزار نمی‌شود و فقط مرحله استانی این دوره از رقابت‎‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha