تشویق و دستورالعمل‌های حمایت و پشتیبانی از نهضت حفظ قرآن در نزاجا
کد خبر: 3981726
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

تشویق و دستورالعمل‌های حمایت و پشتیبانی از نهضت حفظ قرآن در نزاجا

دستورالعمل حمایت و پشتیبانی از نهضت حفظ در نزاجا با امضای فرماندهی این نیرو به سطح یگان‌ها و پادگان‌ها ابلاغ شده است.

محمدرضا کشتگر، جانشین مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: بنابر تدبیر فرمانده نزاجا و با استفاده از اختیارات ایشان، برای تحقق سهم ارتش از منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در سال 1400، دستورالعمل نهضت حفظ قرآن صادر شد.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل حمایت و پشتیبانی از نهضت حفظ در این نیرو با امضای امیرفرماندهی نزاجا به سطح یگان‌ها و پادگان‌ها ابلاغ شده است، افزود: این امر به منظور توجه به همه فرماندهان و مسئولان و دست اندر کاران حفظ، بیش ازگذشته و همچنین گسترش حفظ قرآن در میان کارکنان پایور نزاجا است. بنابر این تشویقات اگر کارکنان پایور و یا یکی از اعضای خانواده آنها دارای درجه حفظ کل باشد، می‌تواند به مدت چهار سال از مزایای تعیین محل خدمت، استفاده کند و محل خدمت خود را انتخاب کند.

کشتگر با اشاره به اینکه این امتیازات انگیزشی برای حافظان یک جزء نیز در نظر گرفته شده است، بیان کرد: این تشویقات از هدایای نقدی برای حافظان یک جزء آغاز می‌‌شود و حافظان کل نیز می‌توانند سه قلم از کالاهای اساسی زندگی خود را به اختیار خود، انتخاب و خریداری کنند.

جانشین مرکز قرآن، عترت و نماز نزاجا با اشاره به اینکه همچنین در صورتی که کارکنان پایور از حافظان قرآن باشند یا یکی از اعضای خانواده آنها به درجه حفظ کل رسیده باشند، می‌توانند از امتیاز دریافت خانه سازمانی بدون نوبت بهره‌مند شوند، افزود: همچنین فرزندان حافظ قرآن نیز می‌توانند در نیروی زمینی استخدام شوند.

وی ادامه داد: هرچه میزان محفوظات حافظان بیشتر باشد، تشویقات در نظر گرفته شده به منظور ایجاد انگیزه و حضور چهره‌های جدید ارتقا پیدا می‌کند، بیان کرد: حافظان 20 و 25 جزء و حافظان کل می‌توانند از یک دور امریه رایگان در طول سال یعنی اقامتگاه‌های رایگان در شهرهای زیارتی مشهد و شیراز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha