تأثیر کارهای فرهنگی کم‌تر از برنامه‌های عمرانی نیست
کد خبر: 3981692
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

تأثیر کارهای فرهنگی کم‌تر از برنامه‌های عمرانی نیست

استاندار اردبیل، گفت: تاثیر کارهای فرهنگی از اقدامات اقتصادی و عمرانی کم‌تر نیست و به همین منظور نیاز است مسئولان و دستگاه‌های مربوطه همکاری‌های لازم را انجام دهند.

رضازاده// تأثیر کارهای فرهنگی کم‌تر از برنامه‌های عمرانی نیستبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، 12 تیرماه، در نشست با اعضای بسیج هنرمندان استان اردبیل، اظهار کرد: کارهای فرهنگی در استان اردبیل تقویت و استمرار می‌یابد،‌ چرا که تاثیر این کارها از اقدامات اقتصادی و عمرانی کم‌تر نیست و به همین منظور نیاز است مسئولان و دستگاه‌های مربوطه همکاری‌های لازم را انجام دهند.

استاندار اردبیل، گفت: رشد موفقیت در عرصه اقتصادی و عمرانی باید به اندازه رشد فرهنگی مورد توجه واقع شود که در این زمینه نیازمند توسعه ارتقای فرهنگی هستیم که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است.

بهنام‌جو تصریح کرد: هنر در تمامی زمینه‌ها و روش زندگی مردم تأثیر دارد که در این زمینه برای آبادانی و رشد اقتصادی نباید از توجه فرهنگ غافل باشیم.

وی اظهار کرد: کشورمان در سایر زمینه‌های توسعه با مشکل مواجه خواهد شد که در این زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی در جامعه از سوی هنرمندان اولویت اساسی است که حمایت و پشتیبانی از هنرمندان جزو اولویت برنامه‌های مسئولان استانی است و برای تحقق مطالبات مردمی باید برنامه‌ریزی‌های اساسی مورد توجه واقع شود.

استاندار اردبیل، ادامه داد: آسیب‌های فرهنگی متاثر از تهاجم فرهنگی در جامعه است که در این زمینه انتظار می‌رود مسئولان نسبت به ترغیب جوانان به مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و هنری اقدام کنند و تمام سعی و تلاش خود را در این زمینه به کارگیرند.

وی بیان کرد: ساماندهی هنرمندان و رفع نیاز آنها در دستور کار قرار گرفته و در احیای فرهنگ جامعه باید از هیچ تلاشی دریغ نشود.

انتهای پیام
captcha